Tuesday, March 18, 2008

Catalunya is not Spain :-)

Avui, en honor als meus amics independistes radicals, escriuré en català.
Per als meus lectors d'arreu del món, els posaré en contexte.

El català és un dialecte de l'espanyol que es parla al nord-est de la península ibèrica. És una mescla entre el francés, aranés i valencià. Es diuen expressions tipus, "No paaaaaaaaga la pena", "casu'n l'olla!", "més val ocell en ma que cent volant", "rossa, els collons em fan bossa!".
La gent que el parla, va amb un barret vermell i torçat que es diu "barretina".
És d'ús obligatori en tot el territori català, i si cap Madrileny ve a treballar a Catalunya, està obligat a parlar-lo perquè si no li tallen els collons.
Els catalans mengen molt botifarra amb seques. Que no vol dir que tinguin poc aigua, és el nom que tenen. Potser, uns dels catalans amb més influència a les lletres i cultura catalana, és en Tortell Poltrona.

Bueno, després d'aquesta conya marinera (amb bona intenció, que ningú s'ofengui), segueixo amb la meva historieta del dia.

Ahir vaig fer 1000m de piscina. Cosa fàcil, 50 piscines de 20 metres.
Vaig arribar a la feina, i ho vaig passar una mica malament pel meu mal al queixal del seny. Em vaig cagar en la puta.

La resta del dia sense molta acció. Per la tarda, classe de xinès a casa. Vam aprofitar per corretgir la meva darrera entrada en xinès al blog. Es veu que hi havia alguna cosa no massa ben escrit.

Avui pel matí, a les 7:30 he anat correns al gimnàs. Allà he fet 45 min de bicicleta estàtica mentre llegia "Inside the House of Money" http://www.amazon.co.uk/Inside-House-Money-Traders-Profiting/dp/0471794473/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=books&qid=1205835547&sr=8-1
Em poso el llibre sobre el planell de dades i vaig pedalant. Així se'm passa el temps més ràpid, que la bici estàtica és molt aburrida.

Això és tot per avui.

No comments: